29.2.12

kucing mati! T_T

assalamualaikum!

hello to readers, peeps mahupun stalker yg comei2..hari ni merupakan hari yang paling sedih bagi nana..sebab kucing kesayangan nana yang dibela 4 tahun lalu mati hari ni..yang tambah sedih lagi anak dia pun mati sama..anak dia mati kat tepi pasu rumah nana, dia mati kat rumah jiran..huhu! sedih la wei! balik2 keja ingatkan nak rehat..aley2 dapat pulak citer kucing mati! tak taw la sebab  dan punca kematian yang pasti badan basah..tak hujan pun tyme tu..tak kan minum air sampai lemas? tak masuk akal! habis tu? terminum air racun ka? huhu apa-apa pun dua-dua dah tak dah..sedihnya..yang pelik dua-dua mati sekali hari yang sama tapi tempat ja berbeza..dahlah baru-baru nie lahirkan 2 ekor anak kucing yang comey..still kecik and need susu from their mom! wah! tak tahan ar! sayu tengok anak kucing cari mak dia! lapar!lupa ye nak bagitaw nama diorang..maknya nama bunga mummy dan yang lagi seekor namanya macan! macan pun still kecik .lahir tahun lepas..

so here nana nak letak gambar bunga!
ni masa kecik-kecik dulu! :''"(




ni masa besaq..gambar 2 tahun lepas kot :'''''''''((
comeyyyy kan bunga mummy


sorry yer gambar macan takda..tak boleh nak bagi korang tengok..dia jantan tapi comei jugak



anak kucing yang baru mak bagi nama februari dengan kentoi :"'''(((
diorang comellll tapi kesian maknya mati




p/s*bengkak mata


march please be nice for me
result nak keluar dah
><'




4 comments:

Hany Rara said...

waa gemoknya dia..comel~
kita pun rndu kucen kita..mati kena langgaq keta kat depan mata..sobsss~ T__T

zOeY zAu YaH said...

sedih kan kalau kucing kita mati..kucing saya pun mati taun lps :'(

cik nana said...

trma kasih kak Hany Rara ! huhu..sadisnya! depan mata? nana rasa nana pon x sanggup tgok kucen mati depan mata..

cik nana said...

sedih kak zoey..tengok anak dy teringat maknya! :""(((

Post a Comment