7.11.10

things about ♥

Finally boley juga i buat blog setelah lama x buat belog ni(*baru 2 ary tak buat..haha*)Weyh korang aku adew story pasal C.I.N.T.A. upppss terlalu private ka?? Nonono !! haha..aku dah decide nak citer sebab maybe ade iktibar yang dapat korang belajar (*haha mcam lar penting sangat*) Citernya bermula ketika aku bru sja msuk form 2..huhu 1st tyme ade sorang laki yang aku gelarkan  dya sbgai A (itu suda memadai,ok ;p*) bgla surat cinta..kononnya..haha !! Mula2 aku rasa pelik la jgak ntah mimpi apa bdax tu bagi love letter kat aku..almaklumlah kiteorang kwan sejak dari kecil satu taman pulak tu..huhu kira lama jgaklah berkawan. So antara isi yg dya tulis ialah..guess what ?? k.a.p.e.l..     rsa mcam nak pengsan ja bila dya buat macam tu..(*gila !*)but sbgai seorang gadis(*bwecckk!*) sapalah yg  TAK SUKA bila ade secret admirer,kan?????jgn tipu lar..;)

and then apew lagi aku pun reply la kan , nanti kata sombong lak...huhu then we pun....ehem2..(pnday2 korangla ye) smpay aku msuk form3..memang aku admit mmg best  bila ada orang yg sayang kat kita..but aku ni jenis typical(*xtually ak pun x taw meaning dya..haha*) dya nak ckp dgn ak dekat fon pun ak x maw..ntahla ak rsa malu n ak rsa x perlu nk chit-chat.. ckupla  skadar text-ing saje..but..biasela laki mybe dya pikir laen..
so nak dijadikan citer bulan bape ntah (* waktu aku form 3*) dya tak text-ing ak..aku pun rsa peculiar..asal tetiba ja dya senyap..tp aku IGNORED je la coz mybe dya pun buzy sbb dya pun waktu tu amek SPM..lama lepas tu baru aku realise yang dya dah pasang the new one..(sapa la yang x sedeyh??) cuba bagitaw kat ak..;-( but aku rasa ada hikmah kowt di sebalik smua ni..taun ni aku form 4 so smua  ni happen last year..but ni semua old story aku malas nak fikir..let bygones be bygones..aku nak buka buku baru (bukan buku muka @ facebook  yar ;))..x nak ingat dah yang lepas2..dya pun dah bnyak  changers dri segi.... ntah (*bnyak kowt*) even dya dah ade gf laen..
yang aku rasa furious ni ialah
-asal dya buat aku macam ni?
-what i’ve done?
-asal  pasang laen?
-Ingat aku ni spare tyre ke?
 -Ingat aku X ade hati dan perasann??
BUT aku nak ucap TERIMA KASIH kat si A tu sbb hadir dalam hidup ak (*dulu *) and  fill with sweet memory yang x pernah aku  expect ;)))


*how can i forget about him while his’s gift still in my room??? ;-((

No comments:

Post a Comment