25.7.12


assalamualaikum..
bismillahirahmanirahim
dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha penyayang..

ok malam ni nak kongsi ilmu lagi :)
suka tak suka tak?
heew..
 korang korang..
pernah tak korang terfikir sejenak..
semakin kita meningkat dewasa, semakin banyak kan masalah..
masalah ni macam-macam..
yang simple pon boleh jadi complicated..

sebenarnya la kan nana nak citer pasal citer yang dalam novel islamik aritu..
cinta high class..
best! novel tarbiah 2 dalam satu!
lagi elok daripada beli novel cinta
 wey korang nana tulis nie jangan komen apa-apa okay..
just "bersedia dan nak mempersiapkan diri" je k..
takdak kena mengena dengan sesiapa yep

amy, mak kalau baca post akak,, jangan gelak taw
><'

buat bakal suamiku yang aku sendiri tak tahu siapa dan di mana kamu..
semoga ketika ini kau sedang mempersiapkan dirimu dengan ilmu agama , ilmu dunia, dan ilmu rumahtangga..


aku juga berharap kau tidak sibuk mengusik, tetapi menyibukkan diri dengan menjadi imam kepadaku

buat bakal suamiku, semoga kau setia menjaga cinta.. selagi aku setia menjaga cintaku untukmu, selagi itulah aku berharap kau juga akan begitu kepadaku..

aku impikan suami yang soleh dan jujur.. jadi akan ku persiapkan diriku dengan sifat-sifat kejujuran dan muslimah sejati, insya-Allah..

ku kirimkan doa untukmu walau di mana engkau berada kerana aku yakin moga nanti ALLAH sampaikan aku kepadamu..

suamiku, ku simpan cinta ini hanya untukmu, yang halal bagiku, tiada lain untukku..



No comments:

Post a Comment