22.7.12

allah sayang saya sebab tu allah bagi ujian nie


assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatu
dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

ya allah, hambamu ini sedang bersedih.. aku tak kuat ya allah,
air mata nie dah macam  lali je dalam hidup..
tak sempat nak kering, basah lagi..
sakit ya allah sakit..
orang tegur kenapa mata tu..
senyum sahaja yang mampu dibalas..

mungkin ada sebab hamba allah tu buat aku macam nie..
tak tahulah niat dia tu baik atau jahat..
aku tak nak bersangka buruk.
nauzubillah..
tapi aku sedih.. aku tak dapat nak lupakan hamba allah tu..
susah.. susah sangat....
tapi satu doaku, semoga dia jadi mukmin yang soleh,
dapat kejayaan dunia akhirat, jaga batasan pergaulan, solat 5 waktu terjaga..
at least dia mampu jadi imam untuk keluarga dia nanti....walaupun bukan aku yang dipilih....
mungkin ada lagi yang lebih baik menanti buatku akan datang..


emm, betul jugak,, ada jodoh tak ke mana, kan?
sabarlah wahai hati.. :'(
ujian nie allah bagi sebab allah sayangkan aku..

akhir kalam, happy fasting blogger..
emosional pagi2 nie..
wassalam




No comments:

Post a Comment